مایک مولن

ژنرال مولن : اسرائیل هم فهمیده با ایران نمی توان در افتاد

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد که اسرائیل هم دیگر فهمیده است، حمله به ایران ضمن بی تاثیر بودن، وضعیت منطقه را به شدت به هم می ریزد.

به گزارش خبرگزاری آسوشتیدپرس، «مایکل مولن» در نشست امنیتی «اسپن» که در موسسه اسپن در واشنگتن برگزار شد، اعلام کرد که معتقد است ایران حتی با وجود افزایش تحریم ها علیه این کشور نیز تلاش برای دستیابی به اهداف هسته ای خود را همچنان ادامه خواهد داد و حتی این تحریم ها نیز نخواهد توانست ایران را از پیگیری برنامه هسته ای باز دارد.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این نشست در حالی که سعی داشت برنامه هسته ای کاملا صلح آمیز ایران را تسلیحاتی جلوه دهد، مدعی شد: دستیابی به تسلیحات هسته ای برای ایران بسیار خطرناک است و هیچ دلیلی وجود ندارد که به تضمین های ایران در خصوص اینکه در حال پیگیری برنامه هسته ای صلح آمیز است، اعتماد کنیم.

این در شرایطی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش های خود مکررا بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران و تطابق کامل آن با توافقات بین المللی تاکید کرده است.

مولن ادامه داد: به هر حال اقدام نظامی علیه ایران کاملا تخریب کننده خواهد بود و من معتقدم که اسرائیل به عنوان متحد آمریکا متوجه این موضوع است.

اسرائیل هم دیگر دریافته است، حمله به ایران وضعیت منطقه را به شدت بر هم می ریزد و نمی توان با این روش با ایران برخورد کرد

بنا بر این گزارش، مولن این اظهارات را در پاسخ به سوالی که در رابطه با ارزیابی وی از ادعاهای «لئون پانتا» رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) درباره برنامه هسته ای ایران پرسیده شده بود، مطرح کرد.

وی همچنین به تازگی از سفر اخیر خود به چند کشور از جمله افغانستان، پاکستان و سرزمین های اشغالی بازگشته است. رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در تل آویو با «گابی اشکنازی» همتای صهیونیست خود دیدار و در رابطه با برنامه هسته ای ایران با وی بحث و گفت وگو کرد. وی در رابطه با این سوال که آیا رژیم صهیونیستی به آمریکا فرصت خواهد داد تا شاهد نتیجه سیاست های کنونی آمریکا در قبال ایران باشد یا خیر، گفت: معتقدم که آمریکا و اسرائیل در سیاست های کنونی خود در قبال ایران همسو هستند.

به گزارش رادیو رژیم صهیونیستی مولن اعلام کرد که برای مقابله با برنامه هسته ای ایران، ایده و راهکار حمله نظامی به [تاسیسات هسته ای] این کشور موثر و عملی نیست.

وی تصریح کرد که اسرائیل هم دیگر دریافته است، حمله به ایران وضعیت منطقه را به شدت بر هم می ریزد و نمی توان با این روش با ایران برخورد کرد.

این در حالی است که لئون پاشا رئیس پلیس سازمان سیا هم روز دوشنبه تاکید کرده بود هیچ نوعی از تحریم قادر به متوقف کردن اراده ایران نخواهد بود.

برگرفته از سایت تبیان


+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |


بهش گفت «پاشو حمیدآقا. پاشو. الان وقت نشستن نیست.»

بى سیم چیش گفت «راستش حمیدآقا توى کمرش تیر خورده. اگه اجازه بدین استراحت کنه.»

آقامهدى خنده اى کرد و رو به حمید گفت «دو تا گروهان باید الحاق بشن. باید عراقى ها رو بِکِشن پایین. مى تونى راه برى؟»

حمید گفت «آره.»

گفت «پس یا على.»

 


+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |


شهیدسیداحمدپلارک

دستمال را آرام کشیدم به سنگ. آوردم جلو روبه‌‌‌روی صورتم نگه داشتم و نفس عمیقی کشیدم. بوی گلابی، همه وجودم را معطر کرد.

دوباره خم شدم روی سنگ قبر. باور کردنی نبود، سنگ قبر باز هم نم‌‌‌ناک بود. دیروز که شنیدم، باور نکردم، حالا هم که می‌‌‌بینم و می‌‌‌بویم، باور نمی‌‌‌کنم. البته برای ما. بیشترمان عادت داریم به ترس و وحشت از قبر و مرده، اما یادمان می‌‌‌رود که این‌‌‌جا بعضی‌‌‌‌‌‌شان مرده نیستند. اینها زنده‌‌‌اند و «عند ربهم یرزقون» حالا ما نمی‌‌‌فهمیم بحثش جداست.

گاهی کسی پیدا می‌‌‌شود مثل سید‌‌‌احمد که نشانه‌‌‌های زنده بودن و زندگی‌‌‌اش برایمان نمایان می‌‌‌شود.

بعضی می‌‌‌گویند: درحال نظافت حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی توی جبهه بوده و بمباران شده و همان‌‌‌‌‌‌جا شهید شده. وقتی درمی‌‌‌‌‌‌آورندش بوی گلاب می‌‌‌‌‌‌داده. حالا هم از قبرش بوی گلاب می‌‌‌آید.

عده‌‌‌ای دیگر می‌‌‌گویند همیشه زیارت عاشورا می‌‌‌خوانده و این معجزه امام حسین(ع) است.

بعضی دیگر هم از غسل جمعه‌‌‌های مداومش می‌‌‌گویند و طهارتش در دنیا را دلیل این کرامت می‌‌‌دانند.

حالا آدم اگر اهل گیر باشد، می‌‌‌خواهد بیفتد دنبالش که چرا و چگونه چنین شده. اما اگر دل بدهی به ماجرا، می‌‌‌‌‌‌روی و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشینی کنار قبرش؛ مثل ما دستمال را آرام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کشی روی سنگ قبر و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری جلوی صورتت نگه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌داری و نفس عمیقی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کشی، سینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ات را پر از عطر گلاب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. آن وقت که قلبت تندتر زد، احساس می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنی یک چیزی هست فراتر از زنده بودن و زندگی که دیده نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود؛ چشیده‌‌‌‌‌‌‌‌‌نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود؛ ولی هست. چون قلب آدم را به تپش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندازد، مثل عشق.

سیداحمد(1) هرکه بوده و هر چه بوده آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌قدر خوب بوده که خدا گوشه چشمی کرده باشد به او و قبرش.(2) قبر با اینکه چندین بار سنگش عوض شده، ولی همچنان گلاب معطر تراوش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.

خدا، خدایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش را به رخ ما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کشد. حتما چون سیداحمد بنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بوده که خوب بندگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش را کرده.

راستی، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانستید که سیداحمد 22 سال بیشتر ندارد؟

 پی‌نوشت‌ها:

1. سیداحمد پلارک، فرزند سیدعباس متولد 1344 تهران و اصالتا تبریزی است. در سال 66 عملیات کربلای 8 در شلمچه به شهادت رسید.

2. نشانی شهید سیداحمد پلارک، فرمانده آرپی‌‌‌‌‌‌‌‌‌جی‌‌‌‌‌‌‌‌‌زن‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گردان عمار لشکر 27 محمد رسول‌‌‌‌‌‌‌‌‌الله(ص): تهران، بهشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌زهرا، قطعه 26، ردیف 32، مزار22

                                                                                               امتداد شماره 26


+ نوشته شده توسط : سید میثم | مسافران آسمانی [ مسافر] |